Nieuwe huisstijl voor Bellewaerde!

Vrijdag 14 maart werd in Bellewaerde de nieuwe huisstijl voorgesteld aan het seizoenspersoneel. Niemand minder dan Showbizz Bart presenteerde tijdens een talkshow met de parkverantwoordelijken alle nieuwigheden voor het seizoen 2014. Aansluitend was er een modeshow waar Cilou Annys, Miss België 2010, de nieuwe kledij voor het parkpersoneel voorstelde.

Nieuwe stijl

Naar aanleiding van de zestigste verjaardag van Bellewaerde ondergaat het park een gedaanteverwisseling. Een nieuw logo, een nieuwe baseline, een nieuwe tone of voice, ja zelfs de verjongde iconische leeuw van Bellewaerde is klaar voor de komende jaren. Deze nieuwe eigentijdse uitstraling werd op 14 maart voorgesteld aan het seizoenspersoneel. Tijdens een talkshow met de parkverantwoordelijken stelde Showbizz Bart de nieuwigheden voor het aankomende seizoen voor.

Samen met de huisstijl werd tijdens een modeshow ook de nieuwe kledij voor het parkpersoneel voorgesteld. Hiervoor deed Bellewaerde beroep op het topmodel Cilou Annys. Tijdens deze flitsende show ontdekten de seizoensmedewerkers hoe hun werkkledij eruit zal zien.

Together we have fun

De missie van Bellewaerde luidt: ‘het aanbieden van plezier en avontuur in een natuurlijke omgeving waar familie en vrienden samen authentieke en onvergetelijke momenten beleven’. Om deze missie te kunnen waarmaken moet het parkpersoneel op een efficiënte wijze kunnen samenwerken. Tijdens een teambuilding in de namiddag kregen de seizoensmedewerkers de kans om samen het park op een andere manier te ondekken. Na deze avontuurlijke dag is het parkpersoneel klaar om de opleidingsweken in de laatste rechte lijn naar het nieuwe seizoen aan te vatten.